dinsdag 17 december 2013

Info over alles en nog wat...

Info Kerst & Nieuwjaar !!!

Ik heb wat te vertellen over de Kerst & nieuwjaar ...
Ik ga zelf op 26 December op 2 e kerst weg naar Engeland.
Ik ga daar 11 dagen heen en ik vlieg met easy jet
Ik ga met een vriendin en haar broer want haar moeder woont daar en het is super leuk want ik hoor dat je daar heelveel dingen kan shoppen en vooral beauty !
Ik ga naar Bolten en ik ga ook 1 dag naar Manchester. Ik ga sowieso het too face naturel Eye kopen en het naked 3 want ik heb naked 2 en 1 en dat is wel zo leuk daar ga ik voor en bij nieuwjaar ben ik ook in Engeland dus dan komen er ook wel gewoon video's online want ik neem me telefoon mee en als je alleen me blog volgt check dan even me YouTube kanaal
Dalila Bouharat

Ik wens jullie een prettige vakantie en een gelukkig nieuwjaar !!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten