maandag 31 maart 2014

wat ga ik deze maand doen ? x

Wat ga ik deze maand doen ???

Heii meiden , ik dacht laat ik een soort ritueel doen dat ik elke maand een artikel schrijf over wat ik ga doen en wat beauty nieuwtjes. Lees snel verder als je benieuwd bent !

Beautynieuwtjes maart/april :
-mua in nederland
-lente
-essence ,
-nieuwe douglas in haarlem

Als eerst wil ik iets zeggen over Mua het Engelse merk waar je wel eens van gehoord hebt. Mua komt in Nederland!
In de 15 e week komt het in 77 filialen yeh !
Het is Lente het was al een tijdje maar nu zie je het duidelijk aan het weer, bloemen, bomen,dieren echt heerlijk dit !

Essence en Catrice hebben jullie al gezien de nieuwe producten
Er komen nieuwe limeted edition's uit:
Hoe cute ! Het lijkt op de my and my ice cream !





Er is een nieuwe Douglas in Haarlem met m.a.c en veel meer echt heel groot en hele goeie service !

Wat ik deze maand ga doen ;
-koningsdag

-shoppen
-voorruitweken
-mijn broer word 20 !
wat gaan jullie doen zet het in de commenteer ?!

doeg x zeg maar of je dit leuk zou vinden elke maand ?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten