zaterdag 5 april 2014

M.A.C blush dainty...

              M.A.C blush Dainty
Hoi meiden ik heb weer een review over een heel high and product!
Het is een blush van M.A.C die heet Dainty.
Hij is volgens mij de beroemdste/bekendste blush bij M.A.C.
En is hij nou echt 24 euro waard dat gaan we hier zien lees je mee???
 
M.A.C is te koop bij douglas en al die winkels die er op lijken.
Je word heel goed geholpen en vooral met de blush welke er bij jouw past deze paste heel goed bij mij!
 
 
 
 
Dit is de blush hij is niet plat dus hij is meer baked en hij heeft ook gelijk een highliter erin !

De verpakking is prachtig !!

Je ziet hem niet echt op de hand maar in het licht wauw.
En ook in het licht want het is zo donker buiten dus,,,


 
Dit was mijn review ik hoop dat jullie het leuk vonden doei ! x
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten