vrijdag 14 februari 2014

Beautygloss party DEEL 1 KOMT HIERNA ME COMPUTER VIEL UIT HI

Hee meiden , ik heb een andere review dan normaal ik heb het niet over make up maar over...
De beautygloss party of terwijl bg party.
Ik heb eergisteren de kaarten gehad en gisteren waren ze al uitverkocht maar voor de andere party niet.
Als je op mijn blog kijkt voor de eerste keer dan weet je vast niet waar ik het over heb ik leg het je even uit!De beautygloss party is een party waar Masha de hoofdrol heeft, van beautygloss : www.beautygloss.nl
Dat is de website, het is in de burs van berlagen in Amsterdam. Er komen ook andere beautybloggers.
Het is een gebouw waar je eigelijk gewoon kan shoppen bij sleek,loccitan,andrelon en nog veel meer en je kan daar ook je haar laten doen.
Het is 26,50 euro maar je krijgt ook een goodiebag yeeh ! Wie houd er nou niet van gratis dingen?!
Ik wel iedergeval.
ER zijn aanwezig: Lush, Sally Handsen,Rimmel,Maria badisqu,Hannah,Beautypillo,beutylicious,luxery for princes,enscantra,glossybox,My new bag en de hoofdsponser is alweer andrelon !
Als jij ook zou willen komen lijkt het me heel leuk als jij ook zou komen ik ga nu wel vloggen dat is zeker!

Ik ga met Lynn van www.beautyxyouandme.blogspot.nl
Dit is onze to do:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten