vrijdag 14 februari 2014

Catrice lipstick

Jullie kennen de Budget lipticks wel , ze zijn echt geweldig!
Ik heb het over de Catrice lipsticks. Ze zijn 4 euro per stuk, maar ik heb deze voor 2 euro kunnen krijgen omdat die uit het asortiment ging hij is er nu nog.
Ik heb er maar 1 maar omdat ik ze echt nooit zo bijzonder vond maar nu....

Je hebt verschillende hulsen.Ik heb de zwarte want heel veel vind de andere niet zo fijn.Dus toen dacht ik van nou korting en goed waarom niet ?! De huls ziet er super goed uit voor maar 2 euro.


De lipstick heet: 080 my red card.


Dit is de lipstick hij is wel romig en niet mat maar dat vind ik fijner aan de ene kant, want mat droogt me lippen wel uit en dan zie je me velletjes en romig zit meer voeding in voor je lippen.

Dit was mijn revieuw ik vind de lipstick heel fijn maar hij trekt wel in de lijntjes maar voor 2 euro is het heel goed.Het is te koop bij trekplijster en kruitvat.

doegg x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten