zaterdag 22 februari 2014

Nieuwe lipstick Essence...

Nieuwe lipstick Essence !

Hee meiden, ik heb een review over de nieuwe Essence lipstick.
Zoals jullie weten is essence met een nieuwe collectie bezig, bij sommige filialen zijn de nieuwe producten er al.
Deze lipstick die ik ga laten zien is in het 1 e schap te koop.
Ben je benieuwd lees dan met me mee!

Hij is echt super mooi! De huls is dan niet anders, maar dat geeft niet want die huls is ook prachtig !


Kennen jullie rouge velupte van Yves Saint Laurant ? Nou deze ligt er erg dicht bij!

Ik heb hem nog niet gebruikt toen ik hem had want ik dacht NEE NIET GEBRUIKEN !

Hij is niet mat maar hij blijft 3 uur lang op je lippen zitten maar je moet hem wel even om het uur bij werken.
Hij trekt niet in de lijntje en daar ben ik erg blij om echt geweldig is deze !
 
Ik hoop dat jullie mijn review leuk vonden, en ik swatch ze niet om me lippen want ik schrijf artikelen altijd in de ochtend dus dan zie ik er nog freak uit hi
Doeg x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten