maandag 17 februari 2014

Love Lebels lipglosjes...

Hee meiden , ik heb een review over Love Lebels, Ik denk dat jullie het merk zelf niet kennen maar het komt ook uit Engeland. Ik heb het als een cadeu gekregen en het is super leuk. Dus ik weet de prijs zelf niet maar het zal rond de 5 euro gaan of 5 pond ben je toch benieuwd kijk dan snel mee....
En ps: mischien zijn ze online te koop!

Ik schrijf niet zo snel over lipgloss maar over deze wel. Je kunt ze ook vergelijken met die van essence de stay mat lip creams!

Dit zijn de lip creams waar ik het over heb. Je ziet gelijk al dat ze veel pigment hebben en die dop wauw!
Ze zien er super cute.






Dit zijn de van binnen de aplicators zijn super hard maar dat voel je  niet eens !


De swatches zijn ook mooi maar de bovenste kleur moet je echt van houden die streept wel maar ik houd der niet zo van maar voor een feestje is het leuk !

Ze blijven echt heel lang zitten op me lippen en toen ik de swatches weg wou halen was ik daar echt een kwartier mee bezig omdat het zo lang blijft zitten en ook op me lippen aan de ene kant een voordeel maar aan de andere weer een nadeel!



Die roode vlek komt van die lip creams na een kwartier weghalen !

Ik hoop dat je me review leuk von doegg xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten