dinsdag 7 januari 2014

Essence Februari collectie !

Essence nieuwe collectie in komst ??

Er komen een paar nieuwe producten van Essence.
Ik zag een foto op instagram en toen stonden er erg mooie producten die in februari uitkomen in de winkel.
Ik heb ze zelf niet, omdat  ze dus nog niet in de winkel zijn er komt wel een update want ik wil zo voor jullie revieuwen
Kijk snel mee....

Dit zijn de effect oogschaduws.
Ze zijn vloeibaar en het is erg handig voor deen basis ze zien er erg leuk uit !
nieuw_essence_februari_2014_013,00 ,-

Ik zie een heel mooi kwastje waar je denk ik goed mee kan blenden. Hij ziet er erg mooi uit ben heel erg benieuwd
ess blender brush with pouch.jpg1,50 ,-


Dan deze dit zijn kleine oogschaduw palletjes ik vind meer die eerste smokey die andere is te naturel maar ik hoop dat de matte kleuren goed bevallen !!!
nieuw_essence_februari_2014_032,79 ,-

Dan de oogpotloodjes die vallen erg goed bij mij in de smaak die in de vaste lijn en ik ben erg benieuwd. De gewoonen zijn erg goed roomig en ze blijven lang zitten !

nieuw_essence_februari_2014_042,00 ,-

Dan de eyeliners, er zijn 2 nieuwe in februari en die zijn allebei erg mooi, ze hebben een metaal glansje er in kijk maar....
Er zijn nog meer in de normaale colectie

nieuw_essence_februari_2014_052,29-

Deze doen me denken aan die sun club palletjes (die zijn er nog steeds)
Er zitten zowel matte als gllitterende oogschaduw in

nieuw_essence_februari_2014_063,50
Dan deze nepwimpers die zijn erg leuk echt leuk voor een feestje maar niet voor overdag als ik ze zo zie, Maar ze zien er goed uit !
ess frame4fame volume lashes #05 Natural Effect.jpg

Nu waar ik het meest enthousiast over ben....
De oogschaduw bozen van Essence. Ze zijn zo mooi zo zien ze er dan uit, Ze lijken wel op benefit of too faced want die verpakking al ik hou van palletjes van essence
Je hebt er veel voor je ogen zoals ...
nieuw_essence_februari_2014_08

Smokey eyes erg mooi
nieuw_essence_februari_2014_09

Bright eyes

nieuw_essence_februari_2014_10

Nu 1 e voor je wenkbrauwen ...


nieuw_essence_februari_2014_11

gezicht
nieuw_essence_februari_2014_12
Kijk die blush !!

Ze zijn allemaal 6 ,-
Nu potloodjes die er niet heel speciaal uit zien maar ik vind die van de hema en die van catrice erg fijn dus ben nu benieuwd naar deze budget variant.
Ze ZIJN IN KOEL, MAT , WARM
nieuw_essence_februari_2014_132,-


Wauw wat mooi en je kunt lekker expirimeeren want ze zijn heel goedkoop ! en leuk voor de lente & zomer !
nieuw_essence_februari_2014_143,-

Hier heb ik al een paar van maar die gaan grijs afgeven inplaats van wit dus ben wel beniuewd !
ess lash base mascara offen.jpg3,-

Nu een matte lipgloss ik zie gewoon dat ze heel gepigmenteerd zijn ik denk gewoon een grote versie van de longlasting lipglosjes
nieuw_essence_februari_2014_152,50,-

Dan de cc cream hij moet zorgen voor geen roodheden en neutiraliseerd je huid en ook nog spf 30 !
essence all-in-one CC Cream #10.jpg2,29


Ohw waauuuuwwwwww ik hou van ombre ! ik ga deze zeker kopen ze zien er erg leuk uit en catrice heeft ze ook volgens mij |_

nieuw_essence_februari_2014_174,00
Dan de nagelak
nieuw_essence_februari_2014_19
nieuw_essence_februari_2014_203.50

Dit was mijn big revieuw de prijzen staan er naast ik denk rond die prijs maar niet duurder dan 5 euro behalve die oogschaduw pallette
ik hoop dat jullie het leuk vinden xxx






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten