woensdag 8 januari 2014

Essence producten die weg gaan

Essence Producten die weg gaan ....

Er gaan veel producten weg van essence ik heb de last minute aanraders voor jullie !

Deze lipglossjes gaan eruit ik hield niet van deze lipglosjes omdat , het heeft een hard borsteltje en hij streept erg.
catrice_geannuleerd15
 
Dit zijn erg lekkere mooie producten en ze ruiken heel erg zoet maar waarom gaat appel pie eruit die vond ik echt heel erg lekker !
catrice_geannuleerd16
 
Dan deze lipsticks ze zijn erg fijn maar je hebt nu nieuwe die veel fijner zijn dusnik vind dit niet zo heel erg !
catrice_geannuleerd17
 
 
DIT zijn de lip tint uhmmm ik heb geen idee maar ik hoorde van lynn van www.beautyxyouandme.blogspot.nl dat ze naar alcahol stinken dus ik heb ze niet dus ja je moet maar even zelf gaan beslissen of naar haar site gaan x
catrice_geannuleerd19
Dit zijn de stay mat of stay with me longlasting lipglossjes.
Die vind ik erg fijn zo jammer ik ga zowiezo even wat kopen want i love it !

catrice_geannuleerd18
\
 
Dit zijn de liplijners en ik vind ze erg fijn ik heb een roode en die nude die hier op het plaatje staan dus ik vind dit niet zo erg want ik heb ze al maar als je ze nog niet hebt koop ze dan want ze zijn erg fijn en maar 1,-
catrice_geannuleerd20
 
Ik heb deze niet geprobeerd maar mensen zeggen dat ze vreselijk zijn dus maar ik vind zelf dat je er echt een pancake hoofdt van krijgt !
catrice_geannuleerd21
 
 
 
Dan zijn dit de poeders echt heel erg jammer van die losse powder want ik vind die heel erg goed, hij mateerd en hij is gewoon wit en lekker goedkoop !
 
catrice_geannuleerd22
 
Dit is een coverstick deze is erg fijn maar niet speciaal
catrice_geannuleerd23
 
Dit zijn de essence bb creams nou ik vind ze wel goed maar 1 ze zijn heel erg oranje en ze zijn ook best donker voor de lichte huid en bij nummer 1 staat er dat ie univursal is en dat betekent voor iedereen goed nou nee !
catrice_geannuleerd24
 
 
Dit zijn de sun club palletjes daar staat ook een revieuw van op me site dus ben je benieuwd lees dan even terug ..
catrice_geannuleerd25
 
Deze heb ik er 2 van maar het geeft niet zo veel pigment af en de kleutren passen niet bij elkaar,
ik heb 2 nude quattros
catrice_geannuleerd26
Dit zijn de wing liner stikers mascha van beautygloss vond ze niet echt mooi dus niet erg dat deze er uit gaan !
catrice_geannuleerd27

Dit zijn de porloodjes niet echt speciaal want die andere kleuen zijn nit echt mooi die paarse wel want die heb ik en die is echt heel mooi !
catrice_geannuleerd28

Dit zijn de fijne eyeliners die echt de hele dag ( langer dan de hele dag ) blijven zitten echt heel erg fijn !
catrice_geannuleerd29


Dit zijn 2 niet boeiende mascara !
catrice_geannuleerd30



Dit zijn de nagelakjes die bijna allemaal eigelijk net nieuw zijn net als met die sand effect nails echt jammer hoor en het zijn hele mooie kleuren \!
             catrice_geannuleerd31


catrice_geannuleerd32

Dit was mijn grote revieuw ik hoop dat jullie het leuk vonden !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten