zondag 19 januari 2014

Sleek blush ...

Hei meiden , ik heb weer een review voor jullie het is heel stil geweest op mijn site maar nu weer een review als je benieuwd ben blijf dan verder...

Sleek is volgens mij een Engels merk.Het is niet in Nederland te koop jammer maar ja als je op vakantie gaat dan is Sleek te koop bij Superdrug en boots.
Ik heb 2 varianten. De blushes kosten volgens mij 5 pond dus lekker budget !
Ik heb ze in Rose gold  en pixie pink ik ga nu alleen Rose gold testen.



 
Dit is de verpakking. Erg mooi en het lijkt heel erg op de Nars verpakkingen !
 
 
 
Het is Rose gold, en Rose Gold is een dupe van Nars orgasme!
 
 
Kijk die prachtige Goude glans! Ze zien er erg mooi en vooral duur uit en ik ga de volgende keer Pixie Pink testen en ook nog Rose gold op me gezicht laten zien !
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden doegg xx
ps: ze zijn 5 pond dus ongeveer 6 euro
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten