dinsdag 7 januari 2014

Nieuwe producten Catrice

Nieuwe Catrice  voorjaar producten !!

Er zijn een paar nieuwe voorjaar producten van Catrice en ja die heb ik nog niet want ze zijn nog niet uit maar ik laat ze wel zien er komt dus nog een update !

Dit is de Sun glow en dat is een bronzer.er zitten glinsterende deeltjes in.
En deze is nu in medium skin erg fijn als je geen donkere of lichte huis heb !
Ze hadden hem al maar dan niet met zo een tof patroon dus deze lijkt me echt super !
Catrice Sun Glow Shimmering Bronzing Powder5,-
prime and fine primer
Catr_PrimeAndFine_PoeRefining.jpg4,50,-
Catr_PrimeAndFine_AntiRedBase.jpg
Dit is de primer en die had catrice volgens mij nog niet ben erg benieuwd,maar er is ook eentje een groene voor anti rood hijd  erg handig !

Dit is de matte poeder tegen glim , en hij is ook nog waterproof ik hoop dat die fijn is !
Hij ziet er wel erg mooi uit zeg , en hij is handig want hij is wit dus dat geeft geen kleur
catrice_nieuwe_producten_voorjaar_2014_044,99,-

Dit is de Absolute Bright palet, en ik ben hier erg entousiast over als ik hem zie want die nude palet die er vorig jaar was is erg fijn , maar deze kleuren zijn niet echt wauw ofzo ze zijn wel erg lief !

Catrice Absolute Bright Eyeshadow Palette 010 Candy Warhol4,99,-

Nu de potloodjes dit is een potlood voor onder je wenkbrauwen ik ben er dol op ben benieuwd hoe die werkt en of ie goed is maar hij ziet er roomig uit en het potloodje is erg mooi aan de buitenkant.
Catrice Eyebrow Lifter 010 Lift Me Up, Scotty!3,29
Dit zijn de nepwimper kan er niet veel over vertellen maar ze zien er mooi uit !



catrice_nieuwe_producten_voorjaar_2014_074,-

Wauw deze zien er mooi uit het zijn Crystals nagelakjes wauw die zien er echt heel leuk uit spannend !

catrice_nieuwe_producten_voorjaar_2014_083,29














En dan deze mooie lipglosjes.... ze lijken heel erg op de apocalips van rimmel !              3,29,-
catrice_nieuwe_producten_voorjaar_2014_09

Geen opmerkingen:

Een reactie posten