woensdag 8 januari 2014

Mijn camera !

Camera probleem !

Wie alleen mijn blog volgt weet niet waar ik het over heb maar mijn telefoon kan niet meer videos uploaden en dus heb ik geen videos meer geplaatst de afgelopen tijd.
Ik heb een samsung galaxy 3 en heele fijne telefoon maar met youtue niet als ik een video der op wil zetten zegt ie de video is gestopt en dan is het gewoon zwart scherm !
Dus die mijn youtube kanaal volgen die wil ik zeggen dat ik nu even met me i pad film (dus wat slechter kwaliteit) ik ga vandaag naar die mobiel winkel en daar vraag ik of ze iets unnen doen want ik spaar voor  een camera en dan is het allemaal geen probleem maar ik vaarg hem voor me verjaardag dus dat is pas weer in september daarvoor film ik dus met me samsung en als deze kapot blijft dan film ik met me ipad ik hoop dat jullie het snappen want ik wil wel zowiezo videos maken omdat ik dat heel leuk vind en ik ga dus niet wachten tot bijna een half jaar later !

IK HOOP DAT JULLIE DIT BERICHT BEGRIJPEN TOT DE VOLGENDE VIDEO OF BLOG ARTIKEL DOEGG XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten