dinsdag 28 januari 2014

Mijn favoriete lipcare...

lipcare,lipcare,lipcare en nog eens lipcare....

Heii ik heb een paar leuke producten voor je lippen die ik wil laten zien als je benieuwd ben lees dan snel verder!

je hebt stick vormige lipcare zoals deze. ik heb er een paar laten zien en deze zijn zowiezo me favoriete want je kan je met spf halen en zonder en dat is super fijn en ook een voordeel is dat je ze zo in je tas kan meenemen, en ze zijn super budget vooral bij de kruitvat !!
Op het plaatje staan: Babylips,labello,kruitvat,hema,hello kitty en coconut care van de action !




Dit is mijn favoriete van de body shop de lipbutter in Mango ohww wat is die lekker zoals jullie zien ik gebruik met dagelijks en ik neem hem overal mee naar toen hij is wel 7 euro maar je hebt echt wat want je hoeft maar 1 x te smeren op je lippen in 5 uur ! Dus dit is mijn favoriete lipcare




Dit product is ook erg fijn de Burts Bees lipbalm hij is super en hij heeft een lekker mint smaaktje,,,,
Die foto daar onder daar viel oogschaduw perongeluk in! Maar als je ehm koopt hij is 4 euro en hij is eerst nog hard dus je moet hem dan even heel hard met je vinger er in gaan.


Dit was het doeggg xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten