zondag 3 november 2013

bourjois flower perfection

we gaan het hebben over een merk die mensen kennen van de etos,douglas en nog veel meer winkels we hebben over het merk bourjois! het is een best wel betaal baar merk en ik heb zelf niet veel van bourjois maar ik heb wel een faundation de flower perfection een hele fijne faundation die ook heel smoothy is en lekker aanvoelt en hij heeft een vrij goeie denking , dus ik denk iets te heftig voor elke dag :
hij heeft wel een extra bonus hij heeft een sponsje !!!!!
ik heb nummer 57 hij is iets te donker want ik had 56 maar ik had de verkkeerrde gepakt?!
swatch
je hebt ze ook bij moerenburg nu is hij maar 7 euro !!
je hebt ze in verschillende kleuren
ik heb dit ni zelf gefotografeert omdat ik er maar
heb

dit was een revieuw er komt nog een revieuw over de blush , lipstick lipgloss enzovoort maar ik hoop dat jullie het leuk vonden !x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten