vrijdag 22 november 2013

Cocus is dat goed voor je?

Ik ga het het hebben over cocusvet...
Is cocus wel goed voor je haar of gezicht ?
Ik test het vandaag voor jullie uit! dit is de cocus vet het is alleenmaar pure cocus vet verder niet
Mensen gebruiken cocusvet voor gezicht of om hun make er af te halen is het eigelijk wel goed ?

Ik heb het zelf van beautygloss of terwijl Mascha,Ik vind cocus fijn prettig om mee te werken vooral als ik geen make up remover meer heb dan gebruik ik de cocus vet,en je kan het ook gebruiken als een haar masker wat ik 1 keer in de maand doe en het is zo fijn want het is vet en dat is heel fijn voor je ogen want het gaat ni eens prikken ?!

Maar als je het eet is het  goed heb ik gehoord van de website www.ishetgezond.nl
In kokos zitten veel anti-oxidanten, die ook erg gezond zijn voor ons lichaam. Anti-oxidanten beschermen ons lichaam tegen vrije radicalen, die o.a. ziektes als kanker kunnen veroorzaken. Daarnaast verhogen deze vrije radicalen de kans op hart- en vaatziektes. Het consumeren van kokos verkleint deze kans
Dus reseltaat het is super goei voor je haar en je huis en het is ook heel goedkoop je kan het vinden bij albert hijn vomar dirk en je kan ook gwn bij de turkse slager en de buitelandse winkels
Groetjes Dalila xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten