woensdag 6 november 2013

Verschilende Mouse voor je haar...

Mousse voor je haar ...
Je hebt verschillende mousse voor je haar, van verschillende merken en verschillen in volume.
Je kan het tegenwoordig van elk merk kopen zoals kruitvat,anderelon,action,derlon,dove,syoss,taft,loreal (volgens mij) enzovoort
Ik heb hier een paar verschillende mousse...

de verschillende mousse


 
anderelon mousse
 
kruitvat mousse
En je hebt eigelijk van alles wat zoals syoss enzovoort. Mijn favoriet is die van andrelon het geeft gewoon heel veel volume !


Wat doet een mouse eigelijk ?
-geeft volume dat je haar meer volume krijgt
-het versterkt je haar
-je hebt ook met hydprotection erin dus 2 in 1!!

Ik raad die van de action niet aan want dat kan je haar echt heel hard en stug maken en het verot je haar gewoon en die van derlon ook niet  want die doet nix met je haar alleen het gaat pluisen dus ookal is het dan zo goedkoop ik zal het niet doen maar van de kruitvat is goed !

a bientot !






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten