zondag 3 november 2013

cream blush bourjois

blushes




 
het is weer tijd voor een revieuw over bourjois cream blushes, en de vorige revieuw is over de faundation flower perfection en ik heb somige foto s niet zelf gemaakt omdat ik ze niet heb maar wel heb uitgetest dus ik hoop alsnog dat jullie het leuk vinden , Dit zijn de cream blushes: je hebt nummer 01,02,03,04
je hebt bruine maar ook roze kleuren ook tegen peach aan ze voelen lekker zacht aan !








zo zien ze er uit !

voordelen en nadelen:
voordeel: spiegeltje,makkelijk mee te nemen,je hoeft geen kwast mee te nemen,bllijfen lang zitten,budget !
nadeel:nadeel je vingers worden wel vies , maar je hebt 2 hele mooie roze kleuren nummer 01 en 03 ik heb ze getest en ze zijn erg goed moet ik eerlijk zeggen !






nu komen de super mooie swathes!: super mooi

ik heb het zelf niet op mijn gezicht gesmeerd maar wel op me arm ze hebben de prijs van : 10,50




Geen opmerkingen:

Een reactie posten