zaterdag 9 november 2013

Essence limeted edition Justin Bieber.

Essence Justin Bieber lijn.

Ik ga het hebben over de limeted edition die nu in de winkel is...
Dit is de collectie !!!!! super leuk met de inhoud van een :
blush 01 groupie at heart ; 2,75 of 2,60

De higlither : 01 swag !!die is ongeveer 3,50
de 3 oogschaduws : 03 as long as you love me - 02 I'm backstage - 01 baby, baby, ooh! die zijn ongeveer 2 euro of 1,75
Super mooie kleuren !!
En dan nog de glossjes
Dit zijn hele mooie kleuren ik heb geen idee hoeveel die kosten ik denk iets rond de 2 euro ?
De eyeliner :2,60

 Super mooiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!! je hebt een dikke en een dunne kant
 
 
 En dan nog de extra dingen rond de 2 euro
voor je nagels !ook rond de 2 euro
en
Super leuk toch nou ga snel naar de Kruitvat en haal ze ik hoop dat jullie het weer leuk vonden !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten