donderdag 7 november 2013

Sun club colectie van Essence ...


Hoi ik heb weer een rivieuw voor jullie.
En ik heb goed nieuws ik kan fotos zelf maken via mijn webcam niet prachtig , maar als ik in het weekend een foto maak in de ochtend kan dat wel want dan is het licht en ik schrijf artikelen vaak in de avond maar ik ga het proberen Enjoy !!


Dit is suppppeeeeerrr mooi !! je hebt neutrale kleuren
En ook hele vele kleuren

We gaan het hebben over de Sun club colectie van essence.
Het is een super mooie collectie, het bestaat uit : bronzer,higlichter,oogschaduw paletten,enzovoort en enjoy !



Nu de super mooie andere swatches en hoe het palet eruit ziet !!







 
En van het eerste palet de onderste kleuren
 



Dit zijn de producten die ik er van heb :
Ze zijn niet zo mooi van beeld maar oke ...
Dit zijn ze nummer: 01 south beach 02 long beach
 
en nu de andere onderste :
wijnig pigementatie in het donker maar normaal wel !! xx
maar deel 2 komt op zaterdag
au revoir !! x

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten