woensdag 6 november 2013

essence matte producten voor het gezicht

Ik heb weer een revieuw voor jullie over de essence matte gezichts producten :
dit is er een van de matte poeders ze hebben ook een losse poeder maar ik vind deze handiger want het is makkelijker mee te nemen dan die andere (foto staat hieronder) want die andere is een echte losse poeder en daar zie je echt een wisse waas omdat het heel veel poeder is:
Dit is de andere losse peder het maakt heel goed je gezicht mat en daarom is het mijn favoriete poeder want hij is goedkoop en super goed !!!

Dit zijn de matte faundations en me zus heeft deze en bevalt haar super goed en je krijgt er wel een beetje een pancake hoofd van maar als je het goed aanbrengt niet maar dan ben je wel even bezig, dus dat is geen goed altenatief ! Maar hij is super goed !

prijsen : mate vaste poeder : 2,99,-
loose poeder:3,30
matte faundation:4 ,-

ik hoop dat jullie het leuk vonden !!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten