dinsdag 5 november 2013

essence lipsticks


                                             essence lipsticks !!
Dit zijn de oude essence lipsticks die nog steeds in het schap liggen, maar we hebben ook de nieuwe lipsticks yeeh! Ik vond de oude echt zo goedkoop (dat maakt niet zo veel uit maar dat maakt een product minder mooi) ze zijn wel goed gepigementeerd maar ze blijven niet lang zitten na een kwartier of 10 minuten zijn ze der af ! dus dan zal ik beter voor de andere nieuwe gaan want die zijn 30 of 40 cent duurder en dan heb je ook echt 3uur lang je lipstick op je lippen !


 
dan zijn dit de mooie nieuwe lipsticks :ze zijn heel mooi blijven lang zitten en ze zijn ook nog eens heel goedkoop wat wil je nog meer ?!
het zijn een paar neutrale kleuren maar ook een paar mooie vele kleuren.
En zelf als ik deze in de wilnkel zie liggen spreekt het me veel meer aan!
Ik heb zelf alleen de kleuren: all you need is red ( dat is de 3e op het plaatje)
coral calling(de 1e op het plaatje)
colour crush (de onderste rij de 5 e)
cotton candy (de onderste rij de 3 e)
en dat is nummer :02,01,10,08
 
En dat zijn dit natuurlijk alle swatches van de nieuwe essence lipsticks :
 
 
het zijn ze helaas niet allemaal maar ik heb alleen deze
 
 
Dit was mijn revieuw en ik hoop dat jullie het weer een leuk artikel vonden !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten