maandag 11 november 2013

Naked 3 in komst ?




Je ziet het al aan de titel Naked 3 komt eraan ?! Ik ben echt zo benieuwd over de swatches.
Dus ik zat op google te kijken voor de lol voor het naked 3 palet toen zag ik dat Debby van beautyscene een artikel er op had gezet over de komst van het Naked 3.
Kijk vooral even bij haar: www.beautyscene.nl !
Jullie kennen vast wel Sephora die is helaas uit nederland dus als de naked 3 versie uitkomt moet je wel online bestellen of als je toevalig naar Frankrijk gaat of een ander land.
Maar hou www.beautybay.com vooral in de gaten want daar heb ik mijn naked 1 vandaan het komt uit engeland volgens mij een zeer vertrouwde website en hoe leuk het komt hellemaal in een doos een hele groote doos met een strik ?!
Nu zien jullie het naked 3 palet:

 <
Het
lijkt op het die van Naked 2 maar kijk die kleuren ik moet hem hebben !!!!!!!!!
 
prachtig heelveel roze tinten en ook bruine tinten !
 
dit was mijn korte revieuw ! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten